11.4.13

değişim saçtan başlar çikolata kahveye dönüş...

Saçta doğal renkler kullanmaktan yanayım bu yüzden uzun bir zamandır kahve ve tonlarını tercih ediyorum. Kahve ve tonlarını kullanmak daha az zahmetli bence. Doğumdan sonra yıpranan ve dökülen saçlarımı kısa kestirip kahve kızıla  boyamıştım. Doğum sonrası kendime yaptığım en iyi terapilerden biriydi. Bakım insana kendini çok  iyi hissettiriyor:) Geçen gün baktım dip boyam gelmiş kuaföre gitmeyede üşeniyorum  aldım elime çikolata kahveyi (palette) boyadım saçlarımı.Çikolata kahveden vazgeçemiyorum ama içimde bakır renk hep bir uhte olarak kaldı saça uygulanacak yoğun açma işleminden dolayı biraz tereddütlüyüm bakır renk konusunda kimbilir belki bir gün denerim:)  Yakın bir arkadaşım hayatlarını değiştiremeyen kadınlar saçlarını değiştirirlermiş der durur doğru olabilir mi acep?:) Hiç sanmıyorum çünkü biz kadınız bakımı süsü püsü severiz kendimize değer veririz ee arada da kendimizi şımartırız:) İşte yeni ben:))





nasıl olmuş?
 

6 yorum:

Banu dedi ki...

O yakın arkadaşın aslında bi anda yapılan büyük değişimleri kastediyor olabilir: saçlarını kısacık kestirip bakır ya da kırmızı gibi iddialı renklere boyatmak gibi:) Seninki bu dediklerimin yanında küçük bi dokunuş sadece. Çikolata kahve hayatın her alanında beğendiğim bir renktir, sana da çok yakışıyor. Güle güle kullan!

Unknown dedi ki...

Herzaman diyorum bu saç rengi sana fena halde yakışıyor:) Ama ben diyorum ki ilerleyen zamanlarda şu yazı bi atlatalımda marjinal bi değişiklik yapalım ikimiz:)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim banucum :) çikolata kahve candır tadından yenmez tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

meliscim kesinlikle marjinal değişiklikler yapmanın zamanı geldi ben bakır renkte kararlıyım:)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ben sac rengınızı gayet uyumlu ve hos buldum bluzunuzu ve satınıde begendım...
sevgıler..

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim bircancım:) hep beklerim