5.4.13

Dr.Oetker çikolatalı muffin denemesi

Çocukluğumdan beri kim bu Dr.Oetker diye hep  merak ederdim ve ben Dr.Oetker'i hep kadın olarak hayal ederdim  meğerse erkekmiş:)  Alman  August Oetker hamur kabartma tozunun mucidiymiş. Dr. Oetker ürünlerini denemeyenler yoktur herhalde. Ben normalde bu tarz hazır ürünlere karşıyımdır fakat bebeğim doğduktan sonra zamanla yarışır  hale geldiğim  için pratik tariflere ihtiyaç duyar oldum ve bu muffinleri denemeye karar verdim:) Ortaya çıkan sonuç ise gayet başarılı bence:) Hazır un karışımının içine 1 yumurta, 1 çay bardağı sıvı yağ ve 1 çay bardağı eklenip 1 - 2 dakika karıştırılır ardından  fırında 15-20 dakika pişirilir  ve sonra afiyetle yenir:) İşte muffinlerim:
 
puf puf oldular:)







üstten görünüş




orijinalinden hiçbir farkı yok değil mi?:)
 Dip not: 5 çayları için  güzel bir alternatif  olabilir:) denenmeye değer:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

esracım böyle yapıp buralara koymakla olmaz getir bakalım bugün ben bi test edeyim:D ona göre gerekli bilgileri aktarırım sonrasında:)

Banu dedi ki...

Dr.Oetker benim de favori markalarımdan biri, sürekli yeni ürünler çıkarmalarına bayılıyorum. Tek başarısız bulduğum tarafı zahmet edip Türkiye için özel reklam çekmemeleri; bizde babaanneler supangle yapmaz, babalar çilekli pasta denemeye filan pek kalkmaz zira:) Muffinlerin harika görünüyor; kağıtlarıyla birlikte daha mı fotojenik olurlardı diye düşündüm bi an, sence?

p.s: Karaorman pastasını şiddetle tavsiye ederim, biraz zahmetli tabi buna göre ama, mükemmel bir tat;)