30.4.13

göktürk'ün diş buğdayı





Geleneksel biri değilim aslında ama bazen gelenekleri yaşatmak hoşuma gidiyor. Bazen geleneklerin üzerine modernizm serpiştirmek eğlenceli olabiliyor. Bizim bu diş buğdayımız aslında 2 ay kadar gecikmeli yapıldı malum iş güç vs...... Sağolsun kayınvalidem herşeyi  hazırladı bana da diş buğdayını dağıtmak kaldı. Oğluşumun o ana kadar 2 dişi vardı şu an 3. dişde yolda :) İlk diş 7. ayda bize merhaba demişti ilk heyecanlar ne kadar anlamlı yaaa..... Bebeğimin şu  ana kadar  çıkan dişleri bizi çok zorlamadı umarım devamıda böyle olur! Çalıştığım için diş buğdayı partisi yapamadım sadece diş buğdayını arkadaşlarıma, komşularıma dağıtabildim. Bunlar komşularım için hazırladığım minik kaseler, kaselerin üzerine dişim çıktı yazan minik resimleri ekledim:)









Bunlarda kendimiz için hazırladığım kadehler uğur böcükleri şans uğur getirsin meleğime:)






bu pakettekileri ise iş yerindeki arkadaşlarıma götürdüm. Tek kullanımlık kapaklı plastik kaseler çok işe yarıyor doğrusu:)






bunlarda o günden geriye kalan en anlamlı şeyler diş buğdayı magnetleri. Birkaç tane yaptırdım yakın arkadaşlarıma dağıtmak için. Hatıraları, küçük küçük yazılmış notları, karalanmış kağıtları seviyorum geçmişte iz bıraktıkları bizi zaman yolculuğuna çıkardıkları için. Bu gülen dişler gibi ömür boyu gül tatlım inci gibi dişlerin çıkar inşallah yavrum. İlerde bir gün oğlum bu satırları okuduğunda ne hissedecek acaba? Umarım yüzünde tatlı  bir tebessüm bırakabilirim:) 





8 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

hepsi çok şeker...
ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim tatlım::)

Bak Bu Harika dedi ki...

Her ayrıntı düşünülmüş, süper

Banu dedi ki...

Ben o çıkan iki dişin de içinde olduğu şahane gülücükleri görebilmiş insanlardan biri olarak tüm bu hazırlıkları neşeyle okudum. Eş dostun hem gözlerine hem midelerine hitap etmişsiniz. Etiketler ve beyaz magnetler favorilerim:) Ömür boyu sağlıklı dişleri olsun inşallah (bence en güzel dua budur, var mı diş hastalıkları gibisi:(

EBRUCA RENKLER dedi ki...

İnci gibi dişleri olsun oğluşunun.Hoş olmuş

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim beğenmenize sevindim yaptık işte bişeyler:)

Unknown dedi ki...

cnm bnm amin sana magnet ayırabilirim:)

Unknown dedi ki...

amin ebruca inş :)