10.4.13

mavi mavi masmavi:)

Hayat küçük şeylerin toplamıdır denir kesinlikle çok doğru. Küçücük parçalar bir araya geldikçe tablo tamamlanır tıpkı hayat gibi işte bundandır ki küçük detaylar benim için hep önemli olmuştur. Evimde de mini mini pek çok detay beni mutlu eder çünkü hepsinin ayrı bir hikayesi ayrı var. Bakalım neymiş bu mini mini  ama benim için çok özel olan şeyler:) 




oğluşumun  mavi pusetli  kapı süsünü çok beğenerek almıştım bana çok orijinal gelmişti birazda muzip:)  bebek şekerlerini ise pusetli ve leylekli  olmak üzere 2 çeşit yaptırmıştım üzerinde  mavi uğur böcekleri olmasını ben istedim uğur getirsin oğluşuma diye:) Fotoğraf çerçevesinde ise oğluşumun bebeklik fotoğrafları ve ayak izi var. 20.07.2012'de yeniden doğmuş gibiydim hatta  gibisi fazla yeniden doğdum. Miniğimin gelişiyle yeniden can buldu bu beden bu ruh bu kalp... Hoşgeldin iyiki geldin canım oğlum diğer yarım...














6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayat; nefes alışlarımızın toplamı değil, nefesimizi kesen anların toplamıdır derler. Nefesinizi kesen şeylerle dolu bor hayat diliyorum siz ve aileniz için... :)

Unknown dedi ki...

ne güzel yazmışsınız, bu güzel dilekleriniz için çokkk teşekkür ederim:) aynı güzel dilekleri bende sizin için diliyorum...

Banu dedi ki...

Detaylara önem veren insanların küçük şeylerle de mutlu olabildiklerini düşünürüm hep. Bu yüzdendir belki de bazen karşındakinin bir sözünden, bakışından anlar sevildiğini. Detaycı olmak ince düşünmektir ve ince düşünen insanlar kimsenin kalbini kolayca kıramazlar. Sözün özü Esracım, iyi ki böyleyiz:)

Gurme Şirine dedi ki...

takipteyim....
ellerinize sağlık...
kurabiye çok şeker olmuş...

Unknown dedi ki...

banucum döktürmüşsün yine senin ne ince biri olduğunu bilmez miyim kesinlikle mutluluğun sırrı küçük şeylerde saklı görebilene:))

Unknown dedi ki...

takipçim olmanıza çok sevindim bayan gurme şirine:) teşekkür ederim:)