6.1.14

tarihten silmek istediğim gün ....

Bazı anlar vardır hayatınızda silmek isterseniz, bir daha asla hatırlamamak...Bu o anların en berbat olanıydı. Geçtiğimiz pazar oğluşumla  alışveriş merkezine gittik kuzum bir o yana bir bu yana koşturdu, tırtıla bindi, eğlendi. Daha sonra eşim geldi hep beraber yemek yedik ve eve döndük. Daha sonra her zaman yaptığım gibi oğlumu emzirdim ve oğlumu yatağına yatırdım. Her zaman oğlum uyuduktan sonra odasına girer kontrol ederim sık sık ortamı. Aradan birkaç saat geçti eşim oğlumun odasına girdi ve eşimin bağırtı sesleriyle odaya koştum oğlum eşimin kollarında baygındı, morardı bir an gözleri donuk bakıyordu sanki hayatta değildi  o an kaç kez öldüm dirildim bilmiyorum şu an bile hala o kabusu yaşıyorum. Oğlumuzu kaybediyoruz sandık ve biz kendimizden geçtik yolda hep elim minik kalbinin üstündeydi o atan  minik kalp bizi sevindirdi hemen kayınpederimi aradım apar topar hastaneye gittik oğlum havale geçirmiş halbuki ateşi yoktu . İç ateşi yükselmiş olabilir dedi doktor siz dışardan farkedemezsiniz dedi.O an feryat figan ağlayıp dualar ettim allahım çocuğumla beni sınama diye..... Oğlumla konuşmaya başladım bincini açık tutmak için  ilk başa tepki vermeyince çok korktum vücudu beyni  kalıcı bir zarar görecek diye o kadar korktum ki...Allahıma şükür yavruma birşey olmadı. 3 gece hastanede kaldık yeni yıla oğluşumla hastane odasında girdik. Hayatımın en buruk ama bir o kadar da en güzel yeni yılıydı oğlum sağlıklıydı, yanıbaşımdaydı. O kötü günden beri detaylar benim için değerini yitirdi, o kadar basit küçük değeriz şeylere  kafa yorduğumu anladım eger eşim o an odaya girmeseydi belki geç kalsaydık düşünmek bile çok acı.... Oğlumu bir saniye  bile gözümün önümden ayırmıyorum artık, odasında asla tek başına yatırmıyorum . Şu an oğlum eski performansına geri döndü yaramazlıklarına hiçç kızmıyorum artık bütün evi dağıtsın hiç mühim değil tek mühim şey onun sağlıklı mutlu büyümesi  allahım bir daha böyle anlar yaşatmasın. 2013 genel olarak kötü geçti biz hep hastanelerdeydik oğlumun kronik bronşiti var umarım 2014 bize sağlık ve huzur getirir gerisi teferruat......

seni çok seviyorum göktürk'üm, sen benimnefesim, umudum, hayat ışığımsın...rabbim bizi hiç ayırmasın

11 yorum:

EBRUCA RENKLER dedi ki...

cok geçmiş olsun üzüldüm ,gelmesın bir daha .Sağlık en önemli şey.Güzel bir yıl diliyorum

Aktuelmoda dedi ki...

Ahhh kıyamam.İnan okurken benim gözzlerim doldu hatta gözyaşlarımı tutamadım.Çok geçmiş olsun canım.Ateşten öyle çok korkuyorum ki.Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın.Gerçketen sağlıktan ötesi boş.Hele ki yavrulara birşey olunca insan per perişan oluyor.Sağlıklı günleriniz olsun canım..

Banu dedi ki...

Esraaa hiç haberim yoktu, çok geçmiş olsun. Allah beterinden esirgesin, zor zamanlar bitmiş gitmiş olsun.

Hande Erdede dedi ki...

okurken çok kötü oldum, Allah kimsenin başına vermesin böyle birşey size de geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ALLAH BİR DAHA GÖSTERMESİN ÖMRÜNÜZ BOYUNCA EŞİNİZLE, OĞLUNUZLA VE SEVDİKLERİNİZLE SAĞLIKLI HUZURLU MUTLU UZUN YILLAR YAŞAMANIZI NASİP ETSİN BU ARADA ALANYA DA MI YAŞIYORSUNUZ? YANLIŞ ANLAMANIZI İSTEMEM DÜĞÜN FOTOĞRAFLARINIZDAN ANLADIM BEN ALANYA DAYIMDA O YÜZDEN SORDUM ACABA YANILIYORMUYUM DİYE

Unknown dedi ki...

Mrb cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin evet alanyada yasiyorum

Unknown dedi ki...

Amin tesekkur ederim rabbim kimseye yasatmasin sevgiler

Unknown dedi ki...

Sagol cnm cok zor anlar atlattik su an yeniden dogmus gibiyiz rabbim oglumuzu bize bagisladi

Unknown dedi ki...

Aynen hasibecigim onlar bizim herseyimiz allahim onlari tum kazadan belafan hastaliktan korusun.sende bebise cok dikkat et cnm

Unknown dedi ki...

Cok sagol ebrucum 2014 sizede guzellikler getirsin ins

gooogoook dedi ki...

Çok üzüldüm çoook, büyük geçmiş olsun! Anlatılmaz ve dayanılmaz bir şeymiş bu. Umarım bir daha yaşamazsınız, Allahım kimseye yaşatmasın. Kendinize dikkat ediniz. Dondum kaldım ekranda okurken.