29.8.14

vintage saat & melek kanadı & sonsuzluk




Bu aralar vintage modası hakim her yerde.Bende etkilendim bu modadan ve kendime bu beyaz vintage saati aldım instagram alışverişimden. Instagramdan ilk defa alişveriş yaptım ve çok memnun kaldim bu pembe bileklik de yanında hediye geldi pek mesut oldum. Güzel bir kombin oldu.





Zarif altın takıları çok severim bunlar da zevkle kullandığım altın takılarım. Taşlı sonsuzluk kolyem ve taşlı melek kanadı kolyemi beraber kombinliyorum bazı kolyelerin uğuruna inanırım. Bu fotoğraflarımı telefonumdan silmiştim , bilgisayardan instagram hesabıma girerek aldım o yüzden fotoğraf kalitesi düşük çıkmış. Instagramdaki görüntüleri daha canlı ve net idare edin artık:) beni takip etmek isterseniz esraveminikadam  olarak bulabilirsiniz.






1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba! Bu akşam fırsat bldum ziyaret etmey bloğunuzu. Ne güzel bunlar böyle! Bakiim bloglovin var mı? Takipte olacağım, sevgiler!