3.12.14

hello december, hello winter!


   Kış mevsimini severim. Kış mevsimi  hep romantik gelir bana. Kışın evde  keyif yapmaya bayılırım. Elime kahvemi alıp kitaplarıma gömülmek, sevdiğim filmleri izlemek, yağan yağmuru izlemek, ev botlarımı giymek, tv keyfi yapmak, patlamış mısır yemek, sıcacık bir çayı yudumlamak ve kek yapmak beni mutlu eder. Hele bir de yumuşacık  polar battaniyelerde çıkar ya ortaya mis gibi gömülürsün koltuğuna:) 




yatak odamdaki berjerimden sıcacık bir görüntü, pastel tonlar insana nasıl da huzur veriyor...


yeni yıl konsepti bizim evi de sardı, çubuk tarçınlar, mumlar, kahve kokusu, sıcak çikolata da kışı sevdiren diğer unsurlar:). Böyle minik detaylar bir araya gelince seviliyor işte. 






Kışın insan daha çok yazıp çizmek istiyor, insanın daha çok kendini dinlemeye vakti oluyor. Dedim ya kış mevsimi romantizm demek diye bu aralar şiirlere merak saldım. Bu aralar Cemal SÜREYA'nın şiirleri, sözleri dilime takıldı. 

" Hayat kısa, kuşlar uçuyor"



"Ölüm geliyor aklıma birden  ölüm
Bir ağacın gölgesine sarılıyorum"



"Üşüdüysen söyle sevgilim, seni bir kat daha seveyim"


Ben senin;

sevgilin, eşin,
baban, ağabeyin,
arkadaşınım.
Biri bitse biri kalır.
Seni hiç bırakmayacağım.



2 yorum:

Banu dedi ki...

Wooow çok romantizm kokan bir yazı olmuş:))

Unknown dedi ki...

ruhuna hitap edebildiysem ne mutlu bana:)